REGULAMIN SESJI

REGULAMIN SESJI FOTOGRAFICZNYCH

1. Każdy klient przed sesją otrzymuje link do regulaminu. Decyzja o skorzystaniu z  usług  fotografa jest równoznaczna z akceptacją regulaminu.

2. Klienci chętni na sesje muszą podać mi swoje imię i nazwisko, adres mailowy oraz nr telefonu w celu umożliwienia kontaktu oraz umieszczenia zdjęć w galerii klienta chronionej hasłem. Proszę także, aby podać płeć i wiek dziecka w celu przygotowania odpowiednich ubrań do sesji. Dane nie zostają przekazywane nikomu innemu. Podając swoje dane klienci zgadzają się na przetwarzanie ich przeze mnie w ramach moich usług. Wraz z galerią swoich fotografii Klient w osobnym mailu otrzymuje obowiązkowe do wypełnienia tabelki RODO – bez ich wypełnienia Fotograf nie jest w stanie wykonać swojej pracy.

3. Klient otrzymuje dokładnie taką ilość fotografii jaką wybrał i zakupił. Nie przekazuję zdjęć surowych (bez obróbki).

4. Przygotowanie klientów do sesji jest bardzo ważne dla ostatecznego efektu na zdjęciach. Klient otrzymuje odnośnik do strony internetowej fotografa ze wskazówkami jak należy się przygotować. Fotograf nie ponosi odpowiedzialności za jakość końcowego dzieła wywołane zaniedbaniami przez Klienta.

5. Galerię on line z sesją zabezpieczoną hasłem klient otrzymuje do 7 dni roboczych po wykonaniu sesji. Zdjęcia w galerii zabezpieczone są znakiem wodnym, który usuwany jest po obróbce wybranego przez Klienta zdjęcia.

6. Czas oczekiwania na gotowy produkt to max. 21 dni roboczych od momentu wyboru zdjęć. W przypadku choroby, zdarzeń losowych czas ten może się wydłużyć do 6 tygodni  o czym klient informowany jest jak najszybciej.

7. Każdy Klient może sam zdecydować czy pozwala Fotografowi dodać zdjęcia z sesji do portfolio (na stronie i fb). Zgoda ta jest dla mnie bardzo ważna, bo to jedyny sposób w jaki fotograf prezentuje swoją pracę. Klient w każdej chwili może wycofać powyższą zgodę. Klient udziela zgód poprzez formularz RODO wysyłany na maila zaraz po przesłaniu galerii zdjęć.

8. Na sesjach obowiązuje ZAKAZ FOTOGRAFOWANIA (w tym telefonem komórkowym)  przez każdego poza Fotografem.

9. Klient może odebrać końcowy produkt osobiście lub skorzystać z opcji wysyłki. Opcja wysyłki to koszt 11zł – paczkomatem.

10. Klient zobowiązany jest z zapoznaniem się z portfolio Fotografa, jego stylem obróbki i pracy. Klient nie może oczekiwać od Fotografa wykonania dzieła niezgodnego z jego poczuciem estetyki oraz niezgodnego z charakterystycznym dla Fotografa stylem w tym z kolorystyką, kontrastem, kadrowaniem.

11.ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ZDROWIE I MIENIE
Plener: Klient decydując się na sesję w plenerze powinien pamiętać o  zabezpieczeniu się np. przed kleszczami, komarami czy słońcem.
Studio: Fotograf jest ubezpieczony od różnych wydarzeń losowych swoich i Klienta, które mogą nastąpić w czasie trwania sesji, jednak Klient jest odpowiedzialny za siebie i swoje dziecko w tym wyrządzone przez niego krzywdy na własnym ciele, które nastąpiły przez brak opieki rodzica nad dzieckiem. 
W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie innych na sesję przychodzimy ZDROWI, BEZ JAKICHKOLWIEK OZNAK INFEKCJI. Sesję przekładamy w przypadku gdy któraś z osób biorących udział w sesji miała w ostatnich dniach kontakt z osoba chora na COVID, oczekuje na wynik testu, jest na kwarantannie lub jest objęta nadzorem epidemiologicznym. W przypadku gdy na sesje przyjdzie osoba chora fotograf ma prawo odmówić wykonania sesji tego dnia i zmiany terminu na inny dogodny dla obu stron. Po wejściu do studia dezynfekujemy ręce. Na sesje przychodzimy w maseczce, podczas zdjęć będziecie ją Państwo zdejmować :)

12. INGERENCJA W OBRÓBKĘ
Każda osoba przychodząca do fotografa widzi jego pracę. Wszelkie graficzne życzenia np : proszę dokleić kamizelkę, dorobić inne tło lub domalować inny kolor paznokci itp. to USŁUGA GRAFICZNA a NIE FOTOGRAFICZNA. Usługa graficzna wyceniana jest indywidualnie, ale  może być odrzucona przez fotografa.  Widoczne niedoskonałości skóry, tła, materiałów lub rekwizytów fotograf retuszuje podczas obróbki zdjęcia.

13. Zapłata za usługę następuje w momencie, kiedy fotograf informuje klienta o tym, że jego zdjęcia są gotowe do odbioru. Po otrzymaniu potwierdzenia płatności fotograf wysyła zdjęcia w wersji cyfrowej przez galerię z hasłem, a odbitki pozostawia do odbioru osobistego lub wysyła paczkomatem ( w zależności od ustaleń z klientem) W przypadku braku płatności za usługę, pomimo dwukrotnego upomnienia, zdjęcia w ciągu 7 dni od daty ostatniego upomnienia zostaną bezpowrotnie usunięte, a ich odzyskanie nie będzie możliwe. 


Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza